Klimop

We hebben een gezellige groep van 22 kinderen. Er zijn 2 juffen in deze groep: Juf Hennie op maandag t/m donderdag en juf Karen op vrijdag.
Juf Geja en juf Roos helpen leerlingen met de dingen die ze extra moeilijk vinden, bijv. rekenen, spelling en lezen.

Hoe ziet de dag eruit?
We beginnen 's morgens met de Bijbelles en vinden het heel boeiend om met elkaar hierover over door te praten: Wie is God en Wie is Jezus? Hoe kunnen we Hem leren kennen en wat kunnen we leren uit het Bijbelverhaal?  We zingen en bidden samen en gaan dan aan de slag met rekenen, schrijven, spelling, taal en lezen. 's Middags komen vakken als Engels, verkeer, topografie, kanjertraining en IPC aan de orde. Op woensdag hebben we gym in de speelzaal, maar bij mooi weer gaan we naar buiten.

We hopen er met elkaar een mooi en gezellig jaar van te maken!

Hartelijke groet van een heel gezellige Klimop groep!

Juf Karen en Juf Hennie