VPCO de Viermaster

Sinds 1 augustus 2006 behoort onze school tot de Vereniging voor Protestants Christelijk Onderwijs 'De Viermaster'.
VPCO de Viermaster bestuurt 8 scholen in het mooie gebied van de Gelderse Vallei en de Utrechtse Heuvelrug in de plaatsen: Elst, Ederveen, Overberg, Woudenberg, Renswoude en Scherpenzeel.

De naam 'De Viermaster' heeft betrekking op de vier schoolbesturen waaruit de Vereniging is ontstaan.
Binnen 'De Viermaster' heeft iedere school de ruimte om eigen accenten aan het onderwijs te geven. Dit is mogelijk binnen de uitgangspunten van de Vereniging. In onze huisstijl worden voor de scholen kleurrijke handjes gebruikt. Zo heeft iedere school een eigen kleur en toch horen ze bij elkaar. Dit is een kenmerkend beeld van onze organisatie. Eigenheid in de scholen, gebaseerd op de uitgangspunten van 'De Viermaster'.

Het bestuursbureau is gevestigd in Ederveen:

VPCO De Viermaster
Schoolstraat 1